Informatii Utile

1. INFORMAȚII PRODUSE ȘI PREȚURI

Prețurile afișate în cadrul site-ului www.frigshop.ro sunt în RON și conțin TVA.Prețurile afișate sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, MIDAL FRIG MANAGEMENT SRL rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără niciun preaviz sau notificare.

Prin efectuarea unei comenzi pe site-ul www.frigshop.ro  vă obligați irevocabil să plătiți contravaloarea produselor comandate. În acest sens vă informăm că, în cadrul procedurii de înregistrare a comenzilor dumneavoastră, veți fi redirecționați către site-urile colaboratorilor noștri în vederea colectării datelor necesare plății.

2. ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Orice client care dorește acest lucru poate să se înregistreze pe site-ul nostru cu un simplu click pe butonul de Înregistrare disponibil pe pagina principală și parcurgerea adecvată a pașilor solicitați în vederea înregistrării.

Pentru înregistrare, vi se va solicita să vă introduceți numele, prenumele, adresa de email și o parolă. Aveți obligația de a introduce o adresă de email validă, în caz contrar nu va fi posibilă continuarea procedurii de înregistrare pe site. Sunteți pe deplin responsabil pentru păstrarea în siguranță a parolei de acces precum și a oricărei informații privind înregistrarea, autentificarea și contul. Sunteți pe deplin responsabil pentru orice comandă și/sau plată efectuată prin utilizarea site-ului nostru din contul dumneavoastră.

3. PLASAREA ȘI CONFIRMAREA COMENZII

Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

1. selectați produsele dorite și le adăugați în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „Adaugare în Coș”,

2. dacă doriți să adăugați mai multe produse în coș, faceți click pe butonul „Continuă cumpărăturile”, dacă doriți să finalizați comanda faceți click pe butonul „Finalizează comanda”,

3. după selectarea produselor dorite, în cazul în care nu aveți un cont pe site și nu doriți să vă creați un cont pe site, selectați “Finalizare comandă ca Vizitator” introduceți adresa dvs de email, pentru confirmarea primirii comenzii

4. introduceți datele de facturare,

5. introduceți adresa de livrare,

6. livrarea se face prin TNT curier, sau ridicare de la sediul nostru Timișoara str. Dr. Pavel Vasici Ungureanu nr.2A 

7. alegeți metoda de plată,

8. bifați câmpul „de acord cu Termenii și condițiile de pe site”,

9. aveți posibilitatea de a vă da acordul pentru primirea de newslettere,

10. plasați comada prin click pe butonul „Finalizează comanda”

4. PLĂȚI ȘI LIMITĂRI

SC MIDAL FRIG MANAGEMENT SRL încearcă, în cadrul site-ului, să ofere clienților săi o descriere cât mai detaliată asupra produselor sale, însă nu garantează că descrierea produselor sau orice alt conținut al site-ului www.frigshop.ro  este completă sau total lipsită de erori. De asemenea SC MIDAL FRIG MANAGEMENT SRL nu își asumă responsabilitatea pentru nici un tip de pierderi cum ar fi: pierderi de date, profituri pierdute, imposibilitatea de a utiliza datele de pe acest site, modificări fără anunțarea în prealabil ale datelor, prețurilor sau structurii site-ului.

Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă mai înainte de plasarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii.

Vânzătorul va emite către Client o factură pentru produsele livrate. În acest sens, Clientul are obligația de a furniza Vânzătorului toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare. Factura va fi comunicată Clientului tipărită în format material cu ocazia livrării produselor comandate.

5. PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie telefonic, la NR DE TELEFON 0743180613 fie prin email la adresa comenzi@frigshop.ro  sau contact@frigshop.ro .Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 7 zile lucratoare.

Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei prin aceste acțiuni.

6. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ

Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul își asumă răspunderea pentru menținerea confidentialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, fiind responsabil în condițiile legii de activitatea derulata prin intermediul Contului său.

Prin accesarea site-ului, crearea Contului, utilizarea site-ului, plasarea comenzilor, etc. Clientul acceptă în mod expres și neechivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima sa versiune comunicată în cadrul site-ului. Ulterior creării Contului, utilizarea conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și condițiilor site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului. Clientul este responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor și Condițiilor ori de câte ori utilizează site-ul.

Acceptarea Termenilor și Conditiilor site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzator din site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care Clientul sau orice altă terță persoană le-ar putea suferi ca rezultat al îndeplinirii de către noi a oricăreia dintre obligațiile noastre conform Comenzii și nici pentru daune care ar putea rezulta din utilizarea Bunurilor după livrare și cu atât mai puțin pentru pierderea acestora.

Nu putem fi ținuți responsabili pentru daune aduse calculatorului dumneavoastră sau viruși care ar putea să vă infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a accesării, utilizării de către dumneavoastră sau navigării pe site-ul nostru sau descărcarea de către dumneavoastră a vreunui conținut, informație, materiale, date, text, imagini, video sau audio de pe site-ul nostru.

7. POLITICA DE RETUR

 Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate,  lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris,prin completarea formularului de retur existent în bara de meniu a magazinului , unde vor specifica următoarele:

-     produsul/produsele pe care doresc să le returneze

-     motivul returului

Click aici pentru formularul de retur

Daca sunteți nemultumit de produsele cumparate de pe site-ul www.frigshop.ro si vreți să renunțați  la cumparare si implicit sa primiți banii inapoi,  puteți aplica  pentru procedura de retur a produselor in 14 zile calendaristice, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.frigshop.ro.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;
c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.

Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere    

În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.
În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.

Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii

Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.
Profesionistul rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Fără a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:

a.  contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist (aparate de aer condiționat instalate dupa indicațiile consumatorului, boilere, centrale termice și alte produse care necesită instalare și punere în funcțiune);
b. furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere sau cele aduse pe comandă specială;
c. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (aspiratoare, purificatoare de aer sau de apă etc);
f. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
h. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
i. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică; 
j. etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc. 

Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate,  lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris,prin completarea formularului de retur existent în bara de meniu a magazinului , unde vor specifica următoarele:

-     produsul/produsele pe care doresc să le returneze

-     motivul returului

În cazul în care produsele returnate prezintă lista de componente incompletă, urme de uzură, filtre îmbâcsite, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele de enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil număr de retur și factura de stornare sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.


În Timișoara, produsele care se returnează în baza dreptului de retur în 14 zile calendaristice, se vor returna la showroomul Timișoara str. Dr. Pavel Vasici Ungureanu 2A, conform următorului program: Luni - Vineri: 08.30 - 17.00

Pentru orice astfel de cerere/notificare trebuie să trimite-ți o cerere în acest sens, prin poștă, telefon, e-mail, sms, fax (exemple fără rol limitativ) și să expediați produsele la adresa Timișoara str. Dr. Pavel Vasici Ungureanu 2 A